Fartsfylt, lekker, grom lyd, smidig og stor kjøreglede er ord som mange forbinder med bilen Porsche.
Etter å ha vært på bedriftsbesøk hos Porsche i Son, så er jeg minst like opptatt av vekst, posisjon, ombygging og ikke minst merkevaren!
Hvordan alt serves, vedlikeholdes og ikke minst selges og ivaretas fra et “lite jorde i Son”, som de selv sier. Det er imponerende!
I disse tider hvor vi som forbruker og kunde mottar raust med kampanjer og tilbud, er det også imponerende å bygge en sterk merkevare- uten å kjøre salgskampanjer!
Det arbeides gjennomtenkt og langsiktig ift. ivaretakelse og “branding” av merkevaren og ut i fra tilbakemeldingene jeg fikk når jeg fortalte andre rundt meg at jeg skulle på bedriftsbesøk hos Porsche, ja, så virker det som de har lykkes godt med nettopp konseptet. Internasjonalt som nasjonalt, men også lokalt og i Vestby/Son!
Flere har etterspurt et nytt bedriftsbesøk hos Porsche, og det vil bli muligheter for dette mot slutten av april, med fokus på nettopp merkevarebygging!
Avbildet er Salgsteamet.